Diensten

ACB Administraties voert o.a. de volgende werkzaamheden uit:

  • Administraties verwerken en verzorgen;
  • Belastingaangiftes verzorgen;
  • Bedrijfseconomische adviezen;
  • Belasting adviezen;
  • Loonadministratie;
  • Jaarafsluiting bespreken;
  • Toeslagen bijhouden;
  • Samenstelverklaring
  • Samenstellen van jaarrekening (inclusief de publicatiestukken);
  • Pre-audit diensten;
  • Inzichtelijke rapportages, die worden weergegeven in een ondernemersdashboard;
  • Automatiseringsprosessen ontdekken, bedenken en implementeren;
  • Overstapservice van huidige boekhouder naar ACB Administraties.

ACB Administraties is gespecialiseerd in het begeleiden en ondersteunen van ondernemers. Dit bij zowel startende als bij bestaande ondernemingen. Wij investeren in de toekomst van uw bedrijf. Wij managen ook uw bedrijfsstructuur: is uw bedrijfsstructuur nog wel passend voor uw doelstellingen of uw huidige omzet? Wij hebben ervaring met het sparren, bedenken en het uitwerken van bedrijfsstructuren.

Bedrijfsstructuren:

  • Eemanszaken;
  • Vennotschappen onder Firma (VOF en/of man-vrouwfirma);
  • Maatschappen;
  • Stichtingen;
  • BV-structuren.

Oplossingen voor:

  • Personeelsstructuur of een uitzendbureau;
  • DBA-contract;
  • DGA-loon;
  • Partner meewerken in de firma;
  • Risco spreiding of minimalisatie ervan;
  • Keuze vermogen (Box III ivp Box I).

Naast onze standaard dienstverlening zijn wij gespeciliseerd in de volgende items:

  • Intracommunicare leveringen (ICP);
  • Margeregelingen;
  • Zorginstellingen;
  • Bedrijfsstructuren;
  • Data-analyses;
  • Managementrapportage.